Zwroty i reklamacje

Ok, masz już swój wymarzony produkt ze sklepu DZIK DZIKI i nagle okazuje się, że coś jest nie tak. Powiedzmy, zamówiłeś/zamówiłaś zły rozmiar. No normalnie rozpacz, zgrzytanie zębów i powolny internet. Ale nie tutaj! Rozegramy to na spokojnie. Bez problemu możesz złożyć reklamację, bo przecież jakość i Twoje zadowolenie jest dla mnie priorytetem. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcje jak złożyć reklamację lub zwrócić produkt.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu (czy też paragonem).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DZIK DZIKI
ul. Ks. J. Chrościckiego 23

02-404 Warszawa

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i zapytać co i jak. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DZIK DZIKI
ul. Ks. J. Chrościckiego 23

02-404 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl